Bonatti

logo

o nama

Kompanija Bonatti je svoje poslovanje započela 2003. godine
sa prvim kolekcijama donjeg veša. Iz želje da svakoj ženi pruži udobnost u njenoj svakodnevici i bude njena podrška i dostupan deo glamuroznog stajlinga.

Danas je Bonatti underwear prepoznatljiv koncept namenjen savremenim ženama i muškarcima koji za sebe biraju kvalitet, udobnost i dizajn. Prepoznatljiv po kolekcijama donjeg veša, spavaćeg programa i letnjem asortimanu za muškarca i ženu brend zauzima ozbiljan udeo na domaćem tržištu i širi se van granica zemlje.

O brendu

Bonatti brend nastao je iz ljubavi prema dobrom i kvalitetnom delu odeće koji je najbliži svakoj ženi i muškarcu, pruža udobnost u svakodnevici i dostupan je deo glamuroznog stajlinga. Komad koji nas prati u svim situacijama i koji zna sve naše tajne.

Bonatti želi da pokrene žene, da budu sigurne u sebe, da se osećaju zadovoljno i veruju u svoje izbore. Da budu zadovoljne svojim telom bez obzira na izgled, jer svaka žena je jedinstvena. Brend je nastao sa idejom da pokrene žensku energiju. Inspiriše i motiviše.

 

O brendu
O brendu

ASORTIMAN

LINGERIE

LINGERIE

Ekskluzivan i moderan veš, sa akcentom na detaljima, uz čipku i široku paletu boja, pažljivo je dizajniran za ženu koja želi da se oseća atraktivno i stilizovano.

Spavaći program

Spavaći program

Napravljen od finih materijala, sa akcentom na udobnost. Bilo da se radi o mekanom pamuku, ili stilski elegantnijim komadima od laganih materijala, sa dodatkom čipke, pidžame, bebi dolovi ili spavaćice dizajnirani su kao komadi za spavanje, ali i svakodnevno uživanje u kućnoj atmosferi.

PLAŽNI PROGRAM

PLAŽNI PROGRAM

Bonatti kupaći kostimi godinama su prepoznatljivi na domaćim i inostranim kupalištima. Od bazičnih komada i boja, do modernih i inovativnih dezena i krojeva, namenjeni su svim tipovima ženske građe.

PRODAJNA MESTA

Nekada su samo žene iz Srbije mogle da nose Bonatti modele. Bonatti je danas prepoznatljiv u preko 130 specijalizovanih prodajnih objekata širom Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Slovenije, Makedonije, Hrvatske, Mađarske, Bugarske, Italije, Grčke, sa tendencijom širenja.

PRODAJNA MESTA
PRODAJNA MESTA

kampanje