Bonatti

logo
3Dec

Podeli:

Duh praznika u crvenom

Psihologija pronalaženja smisla originalnog poklona kao da se nije menjala. Najčešće pitanje koje ćete čuti tokom decembra, sasvim sigurno glasi „šta ćeš za novu godinu?“. U moru ideja i predloga, kao po pravilu, izdvaja se fenomen donjeg veša, a pogotovo crvenog - egzotičnog i strastvenog. Crveni veš i danas „živi“ kao neizostavna osvajačka varijanta.

Neka manja istraživanja govore da najbolji odabir crvenog veša biraju upravo vaše najbolje drugarice. Njihova kupovina sastoji se iz dubokog poznavanja vas, vaše građe i oblina, nije toliko upletena emocijom već joj je na prvom mestu želja da istakne ono što vi smatrate najlepšim delom tela. Drugarice biraju najfinije modele sa puno čipke, senzualnosti ali i ukusa. Ona u vama vide moćnu ženu koja će u crvenom vešu pronaći sebe i očarati gospodina savršenog.

Ipak, ponekad je važno i ko poklanja. Kako praksa govori česti kupci crvenog rublja su upravo muškarci. Crvena boja za njega predstavlja boju izazova i pobede, znak da zna šta treba. Iako se podsvesno vode idejom o zavodljivošću crvene boje, oni će često, misleći da ne moraju biti poznavaoci ženske duše, ni kroja, ni materijala, ići na sigurno, pa će baš iz tog razloga igrati na kartu kombinacije boja – kako ne bi pogrešili. Biranjem crvene, sigurni smo da neće.

Bilo kako bilo, crveni donji veš neizostavan je deo praznika i sigurno mora pronaći put do vas i ove godine, bilo da je od partnera ili partnerke, drugarice ili pak vas samih. Azbuka crvene boje se promenila, pa za razliku od nekadašnjih komentar „c - šta će ti to“, danas je to C -caruj u crvenom!

Podeli:

Ostalo sa bloga